Парфуми – це невидимий одяг жінки

Вона нагадує француженку: така ж легка, усміхнена. Про таких говорять: «Ця жінка з шармом».

… Кав’ярня в центрі міста, затишна розмова про жінок та улюблені парфуми, від яких розквітаєш… Ірина Коваленко,  менеджер ключових груп та член ради директорів Lambre Україна: «Парфуми – це невидимий одяг жінки…»

Поділіться з нами, як ви потрапили в компанію «Lambre»?

Це все розпочалося 16 років тому із зустрічі з моєю знайомою. Мені тоді саме привезли в подарунок із-за кордону парфуми, і моя подруга підмітила: «О, на тобі наш новий аромат!» Стало цікаво, що за «наш новий аромат». Вона розкрила скриньку, де були різні парфуми, і дістала звідти мій! Один в один (сміється)!  І мені також захотілося мати такий набір, таку скриньку і бути задоволеною собою і своїми парфумами!

Мені дуже подобається вислів Коко Шанель, що парфуми  говорять  про появу жінки і продовжують нагадувати про неї, коли вона пішла…  А що для вас означає це поєднання:  Жінка та її парфуми?

Парфуми – це невидимий одяг жінки. Я вважаю, що, як існує гардероб суконь, костюмів, повсякденного одягу, так має бути і гардероб ароматів. І до певної події або настрою ми одягаємо на себе певний аромат.

Як підбираєте жінкам аромати?

Кожна жінка індивідуальна і прекрасна! І всі такі різні! Зовнішність, характери, настрій у дану хвилину (посміхається). Для того, щоб підібрати парфуми, потрібно обов’язково поспілкуватися з людиною, щоб щось про неї дізнатися, відчути її. Також важливо, якщо настрій у неї не той, який має бути, то варто перенести зустріч на інший раз.

Це вже психологія! Дійсно, цікаво. А якими ще секретами поділитеся стосовно вибору ароматів? Як це відбувається?

І психологія також (сміється)! Треба вміти відчувати людей. А взагалі існує ціла наука аромакологія: підбір аромату, заради чого, під що, навіть хто ти є, якою ти хочеш бути… Тут треба задати багато запитань, тобто попрацювати вже як коуч!

Є різні методи підбору парфумів, наприклад, «метод віяла». Це тоді, коли жінка сідає, закриває очі, до неї підноситься на спеціальному папері аромат, запитують, що вона при цьому відчуває, якою себе бачить, що робить, у якій сукні, їй комфортно чи некомфортно. І з реакції людини одразу видно, коли це її запах! Тоді вона посміхається, розквітає…  А саме це і має відбуватися! Існує навіть поняття «аромат щастя» – найулюбленіший запах, який наносиш на себе і відчуваєш себе щасливою, одразу «вмикаєшся».

А чому саме аромати Lambre? У чому їхня унікальність?

Це Франція! Як для мене, це найголовніше! 7 років тому я була на фабриці, яка знаходиться біля Марселя, й бачила процес виготовлення парфумів! У мене до сих пір захоплення, коли це згадую. А парфумери (посміхається)!..  Вони неймовірні, їх робота –  суцільна творчість. І тоді я зрозуміла, що я там, де потрібно, і справа, якою займаюся, – цікава.

А є у вас ще щось, окрім парфумів?

Звісно! В Lambre є все, що потрібно жінці, щоб відчувати себе красивою! Є догляд за шкірою і для обличчя, і для тіла. Для нашої компанії це виготовляє фабрика, яка входить утрійку кращих у світі! Вважаю, що це показник. Я й сама користуюся всією продукцією, адже хочу гарно виглядати! І щоб мій онук, коли йде з бабусею поряд, пишався (сміється).

Також є декоративна косметика. Є різні комплекси вітамінів. В очікуванні серії для догляду за волоссям, яка має вийти в другій половині 2017 року.

Ще є догляд для маленьких діток: шампуні, масла… Усе, що потрібно для ніжної шкіри малюків.

Щоб хотілося побажати нашим читачам?

Хочеться, аби жінки ще більше почали себе любити. Краще стежити за собою, аніж за чоловіком!

https://lambrebest.com/ – тут можна детальніше познайомитися з продукцією компанії  Lambre.

 – Який парфум ви носите?
⁃ Їх у мене дуже багато, і всі вони від Lambre.
– Ваш комфортний колір лаку та помади?
– Лак – бежевий ( світлий) або чорний взимку. Та в основному – це французький манікюр. Помада – блідо рожева.
Улюблена річ в гардеробі?
– Сукня.
Що ніколи не повинна робити жінка?
– Займатися неулюбленою справою.
Яка риса характеру вас відрізняє від інших жінок?
– Я швидко приймаю рішення, бо точно знаю, що хочу,  тому дуже мало часу проводжу у магазинах.

Фото: Таня Петрова