Повернутись назад

VINFashion Week. SS’19

23 та 24 березня в ТРК “Поділля Сity” в рамках тижня моди у Вінниці пройдуть покази семи вінницьких дизайнерів! VINFashion Week — це новий «подих» для всіх, хто причетний до сфери моди та стилю в нашому місті! Особливістю є те, що це не стандартні покази, а справжнє шоу, яке влаштовують деякі дизайнери! Чому? Відповідь проста […]

23 та 24 березня в ТРК “Поділля Сity” в рамках тижня моди у Вінниці пройдуть покази семи вінницьких дизайнерів! VINFashion Week — це новий «подих» для всіх, хто причетний до сфери моди та стилю в нашому місті! Особливістю є те, що це не стандартні покази, а справжнє шоу, яке влаштовують деякі дизайнери! Чому? Відповідь проста — зазвичай на покази запрошують постійних клієнтів і кожен показ для дизайнера це можливість не просто продемонструвати нову колекцію, а приємно вразити гостей, здивувати їх, дати можливість цікаво провести час! Також в умовах сьогодення це гарна можливість виділитись та продемонструвати свою унікальність!

Розмовляємо з Юлією Гончарук про підготовку і те, чому і з ким вона робить VINFashion Week.

Ти уже не перший рік займаєшся показом. Для чого то робиш?

Так, вже не перший рік. Це вже вдруге ми організовуємо покази навесні для дизайнерів. Мені подобається робити класний продукт, я фанат своєї справи. Якщо вирішую прийняти участь в чомусь, чи самостійно організувати захід, то він має бути на високому рівні. Я завжди вимагаю від себе та команди більше, ніж здається можливим. Звичайно, були деякі труднощі рік тому під час підготовки, але все пройшло чудово і я чую лише позитивні відгуки від гостей показів та дизайнерів. Це неймовірно приємно і означає, що ми робимо цю справу не дарма!

Що головне в цьому році розповідають дизайнери у своїх колекціях?

Сучасність, жіночність, легкість сприйняття одягу з цих колекцій — це, напевно, головний посил. Весна завжди є початком! Як би банально це не звучало! Нові лінії крою, багатошаровість, цікаві поєднання текстур та матеріалів різного складу. Для мене створення колекцій це неймовірно цікавий та захоплюючий процес. За декілька місяців до показу я бачу в студії в дизайнера лише тканини, ескізи, ідеї, але вже через якийсь час вони “оживають” в готових виробах. І хочу також відзначити, що за готовою колекцією будь-якого дизайнера стоїть ціла команда людей, які допомагають цій колекції з’явитись. Вони, як правило за кадром, але їх робота, підтримка та вклад дуже важливі.

Розкажи про команду, яка з тобою працює

Ми організовуємо вже другий рік поспіль покази навесні, і робимо це разом зі Світланою Апальковою, власницею студії декору «Брусніка». Ми розподілили обов`язки на початку підготовки, і це дозволяє правильно використовувати і наш час, і ресурси, які у нас є. Я вважаю це надзвичайно важливим, бо як організатор різних заходів знаю, що від цього залежить успішність проекту. Звичайно, також зі мною постійно наш проект-менеджер та один з координаторів з моєї агенції “DAY DELUXE events”, яким я вдячна за підтримку моїх самих шалених і нестандартних ідей.

Чи запрошуєте ще партнерів і кого хотіли б бачити?

До кожного заходу, який я організовую, долучаються спонсори та партнери. Саме це я вважаю запорукою успіху проектів. У VINFashion Week цього року генеральним спонсором став ТРК “Поділля City”. Це надзвичайно приємно та цінно. Я вважаю, це свідчить про високий рівень довіри та лояльності до нас, як організаторів та в цілому до такого проекту, як VINFashion Week. І можу сказати впевнено, що всі, кому ми пропонували стати спонсорами показів — ними стали. Це і вінницька мережа крамниць “Я — Господиня”, яких я дуже люблю за душевність, комфорт та професіоналізм, і “Dedey Design” студія графічного дизайну, яка з нами вже другий рік поспіль, і компанія “РеклаМАХ”, яка виготовляє зовнішні рекламні носії, надає поліграфічні послуги, і фітнес клуб “Fitness Time”, який незабаром відкриє ще один великий спортивний комплекс в ТРК “Поділля City”, і Салон квітів та декору “Florans”, які є найбільшим флористичним простором нашого міста, і Антикварний салон “Презентъ”, в якому представлені ексклюзивні антикварні подарунки та колекційні ювелірні вироби.

Який критерій співпраці зі спонсорами і партнерами?

Запрошуючи до співпраці з нами ту чи іншу компанію, я завжди ставлю собі питання: “Чим мій захід буде корисним для неї? Як зробити так, щоб їх бренд був більш впізнаваним та популярним?”. По суті це і є основним завданням організатора заходу, який отримує фінансування свого проекту від спонсорів! Я зараз активно розвиваю тему Event Marketing, бо вважаю, що участь компаній в різних заходах допомагає їм ближче взаємодіяти з клієнтами і за допомогою емоційного впливу активізувати увагу цільової аудиторії до послуги чи товару.

Розклад показів

В такій черговості дизайнери будуть проводити покази своїх весняно-літніх колекцій в рамках VINFashion Week:
23 березня
13:30 Авторське ательє Людмили Квєтної
15:00 “PANNA boutique”
16:30 Дизайн-студія “DESS”
18:00 Дизайн-студія «Аlexandra Khedoyan»
24 березня
15:00 Дизайн-студія Наталії Горбонос
16:30 Студія дизайнерського одягу “InDresser”
18:00 Дизайн-студія “KVITKA”

Як замовляти запрошення? Контакти

м. Вінниця
вул. Визволення, 2, офіс 114
+38 (097) 729 91 26
Контактна особа
Юлія Гончарук
Агенція “DAY DELUXE events”

 

Фото надані Юлією Гончарук