«Я – Господиня» – це вінницька мережа, яка створена для вінниччан. Весь комфорт, атмосфера та деталі  поєднані в одному місці. 

Ми зараз на просп. Космонавтів. Всі крамниці мережі  «Я – Господиня»  відрізняються між собою? Як виникла концепція саме такої, як тут?

Нам хотілось відкрити крамницю, яка б стала більше, ніж просто місцем покупки необхідних товарів. Ідея була в тому, щоб об’єднати в одному місці крамницю товарів для дому та косметичних засобів. А також затишний куточок, де можна провести приємно час, випивши кави, або прохолодний коктейль. А найголовніше – щоб люди приходили туди навіть просто так, наче завітали до сусідів в гості. Біля крамниці також є поїлка для чотирилапих друзів наших менших. І єдиний в місті контейнер з пакетами для людей, які вигулюють собак, щоб можна було прибрати за своїми улюбленцями. Ці деталі ми створювали для комфорту вінниччан. Нам все вдалось і неабияк подобається.

Як виникають ідеї для створення атмосфери та деталей, притаманних магазину?

Ми дослухаємося до самих відвідувачів і до команди, яка працює в мережі. Для цього постійно проводимо опитування, які нам допомагають покращити обслуговування, і зробити так, щоб люди хотіли повернутися знову і знову. Пів року тому, до речі, була введена послуга «жовті кошики», на яких наклеєно «Не турбувати», «Просто гуляю по крамниці». Це працює так: людина заходить в крамницю, бере жовтий кошик і консультанти вже знають, що гість бажає все обрати на самоті. У нас також є моно каса, на якій самостійно і без розмов можна просканувати товар, картою розрахуватися і навіть ні з ким не заговорити. Все для людей та їх зручності.

Всі крамниці, які є у Вінниці, різняться в залежності від району, де вони розташовані.  Однаковими для всіх крамниць залишаються атмосфера та якість обслуговування. А ось такі деталі, як міні-кав’ярня, каса  самообслуговування – вони є поки що лише в крамниці на проспекті Космонавтів.

Які особливості крамниць, порівняно з іншими магазинами такого типу?

У нас дуже широкий асортимент товарів:  побутова хімія, косметичні засоби, товари для дому і навіть мінімальна електронна техніка (селфі-палка,  навушники).  Та найважливішою перевагою є те, що ми – мережа для вінничан і турбуємось про комфорт наших гостей. Ми не розпиляємось і не робимо дуже багато точок збуту. Це дозволяє максимально якісно управляти цими магазинами, навчати персонал, щоб вони могли якісно обслуговувати наших клієнтів.

Також значною перевагою є сервіс і обслуговування. Ти заходиш в магазин і тобі здається, що це велика родина, і ти прийшов до сусіда. У нас від того навіть колись з’явився вислів: «Тепер ми сусіди!».

Зараз модно говорити про цінності. Які цінності є в компанії?

Мережа крамниць «Я – Господиня» дбає про свій персонал. Для нас дуже важливий мікроклімат в колективі та комфортні умови роботи. Спеціально для цього було обладнано на кожній крамниці кімнати відпочинку для працівників. Також робимо деякі активності: team-building, майстер-класи, тренінги для підвищення кваліфікації персоналу. Для нас дуже важливо, щоб працівники були задоволені. Один з найяскравіших моментів року – це сплав на байдарках всім дружні колективом. Емоції неймовірні. Для цього ми навіть на 3 дні закриваємо всі крамниці.

Також важливим для компанії є відвідувачі, наші гості, які сюди приходять. І цінність полягає в тому, щоб люди, які завітали – залишилися задоволені. Тобто, ми працюємо для людей, і це важливий пункт нашого культурного коду.

Керівництво компанії завжди стежить за останніми новинками та тенденціями на ринку, переймає досвід закордонних компаній в сфері роздрібного рітейлу та активно інтегрує це в роботу.

Ще хочеться додати, що ми підтримуємо еко-акції і маємо сучасний та відповідальний підхід до питання збереження навколишнього середовища і популяризації теми “Екологічна свідомість населення”. Саме тому ми прийняли  рішення відмовитись від поліетиленових пакетів та використовувати замість них крафтові пакети та есо-сумки з тканини. Цей процес відбуватиметься поступово, з роз’ясненням покупцям мети, навіщо ми це робимо. Ми переконані, що наші клієнти нас підтримають.

Компанія «Я – Господиня» долучається до багатьох соціальних проектів для того, щоб наше місто розвивалось, ставало більш комфортним та сучасним. Але голосно ми про це не любимо говорити. Зробили, все вдалось і радіємо результату разом з людьми.

Ми – вінницька мережа для вінничан. У нас комфортно та атмосферно ( це підтвердять наші гості,  якщо запитати у них, чому вони обирають «Я – Господиня». Більшість відповість, що саме через атмосферу).

Як побудований комунікативний маркетинг?

У нас є соціальна програма для пенсіонерів, студентів, яка працює щопонеділка. Також маємо гарантовану постійну знижку при пред’явленні учнівського квитка.  Окрім того, мережа наших магазинів активно підтримує міські великі свята та благодійні ініціативи.

Ми маємо картки лояльності. Активно ведемо Фейсбук та Інстаграм. Маємо сайт, де кожен  може зробити замовлення і, прийшовши до крамниці  забрати його. Робимо відправки з сайту по всій Україні.

А ще у нас зараз є проект, який називається «Вінничани про «Я – Господиня»». Наші покупці приходять до нас в крамницю, і ми знімаємо з ними відео, в яких вони діляться, чому для них цінно купувати у нас, чому вони обирають  саме «Я – Господиня». Цей проект не передбачає роботи з блогерами чи супер-відомими особистостями. Ми спілкуємось лише з постійними клієнтами, чим би в житті вони не займались. Це ми викладаємо в соціальну мережу і ділимось з нашими підписниками.

Портрет вашого гостя

Сама назва «Я – Господиня» – це НЕ про те, що ми господині вдома, на кухні, влаштовуємо лад у своїх квартирах чи будинках. «Я – Господиня» – це жінка, яка управляє своїм життям, є його господинею. Це незалежна жінка в плані того, що вона має власні погляди на життя, цінує свій час, близьких і друзів. Вона – любляча турботлива впевнена в собі жінка.

Хто до вас частіше приходить?

Більшість все ж таки – жінки, відсотків 70.

Чоловіки приходять зі списком, чи купують інтуїтивно?

Так, дуже часто приходять зі списком. Але так, як вони і їх дружини є постійними клієнтами, консультанти уже знають гостей в обличчя і з легкістю можуть підказати, який краще обрати товар, і що брали минулого разу. З того дуже радіють чоловіки.

В нас, до речі, є класні засоби по догляду за шкірою та волоссям саме для чоловіків. Ми навіть одного разу робили окрему презентацію, щоб познайоимити покупців з широким асортиментом цих товарів.


https://www.facebook.com/pg/yahospodynia.ua
https://www.instagram.com/yahospodynia.ua
https://ya-hospodynia.ua

Фото надані адміністрацією «Я – Господиня».